gelakte nagels

 
 
 


Hallo allemaal, sorry dat we zo lang niet hebben geblogd
Ik heb vandaag weer men nagels gelakt met verschillende kleuren. Elke kleur heb ik met de nagellak van Catrice gedaan. Op de duim heb ik een hartje gemaakt met een prikkertje met daarom heen stippen. Op de wijs vinger heb ik een soort van tijger print gemaakt eerst lakte ik men nagel met geel toen ging ik er zwarte strepen op maken met een prikker. Op men middelvinger heb ik 2 zwarte blokken ik heb men middelvinger eerst wit gelakt en daarna met zwarte nagellak 2 blokken op gemaakt. Toen heb ik men ring vinger gelakt die heb ik een beetje aqua blauw gelakt met roze strepen en zwarte stippen op de strepen. De pink vinger heb ik paars gemaakt met allemaal witte puntjes. Ik hoop dat jullie het leuk vonden groetjes Emina.





1 reacties:

Wij zijn heel blij dat je wilt reageren op Young girls like beauty!

Design and code made by Julie Duarte.
Julie de batom